ID
1731
Opprettet
2023-08-29 09:00:27
Sist endret
2023-08-29 09:00:27
Forfatter
Askland, Sigrunn
Utgivelsessted
Kristiansand
Utgivelsesår
2019
Emne
Grammatikk, Undervisning, us, vgs, Kognitiv lingvistikk
Type
Doktoravhandling
Dato
2019
Ansvarsangivelse
Universitetet i Agder UiA
ISSN
1504-9272
ISBN
9788271179540
Boktittel
Teacher cognition and the status of grammar teaching in Norwegian secondary schools. A study of grammar teaching practices in the school subjects Norwegian, English and Spanish
Språk
Flerspråklig, Spansk, Engelsk, Norsk
URL
https://uia.brage.unit.no/uia-xmlui/handle/11250/2638027?show=full / https://bibsys-almaprimo.hosted.exlibrisgroup.com/permalink/f/19l2cgq/BIBSYS_ILS71585789740002201
Sidetall
224 s.
Digitalisering
http://hdl.handle.net/11250/2638027
Fremmedspråk og fremmedspråkundervisning i Norge. Fransk, spansk og tysk